hallo allemaal,


Hier weer eens een bericht moet wel even kijken hoe het allemaal weer werkt 👵

Hoe gaat het met iedereen wat een lastige tijd is het nu met de Corona, pas goed op jezelf allemaal .
Mijn leven voelt al heel lang als een lock down.
Toch is het nu zo ik heb veel meegemaakt weer. Wat ik niet met iedereen ga delen. ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen.  Ik wil graag een positief bericht maken.



Ik wens jullie alle goeds en kom wel even buurten weer gezellig bij jullie.

lieve groet van mij en Maestro


Ik bedacht mij weer eens een bericht te schrijven. Na ruim 4 jaar weg geweest  te zijn. 
ik ga proberen mijn nieuwe huisje te laten zien. Gisteren voor het eerst weer eens creatief geweest in mijn eendje.






HET begin is er weer .
kerst inspiratie heb ik nog niet opgedaan in de winkels 

lieve groet van mij en Maestro hij word volgende week alweer 5 jaar.mijn lieverd

































































































































Geen opmerkingen: