Vakantie, tja soms zit het even niet mee

Tja, heb je vakantie. En ik ben een optimistisch typje hoor , geloof mij. Maar deze keer hebben wij wel een beetje pech. We gaan naar Berlijn.
Wij mijn man Dick en ik zijn echte stadsmensen, terrasje pakken mensen kijken winkels kijken. We zijn nog niet koud buiten uit de trein of er komt toch een bui over ons heen. Twee verzopen katten zijn er niks bij.
En zo blijft het bijna alle dagen, op een paar uurtje droog na. Maar goed wij met ons koffertje eindelijk op weg naar het hotel. Tussendoor toch echt even een koffie pauze nodig, en dan na een aantal km te hebben gelopen is daar dan ons hotel. Daarna alleen nog maar de metro en de taxi genomen hoor.





 Tegenover het Hotel, jawel een heerlijke pizaria. Hebben we voor het gemak elke avond gegeten. We hebben een tourtocht gemaakt met de bus, die dag is het om ongeveer drie uur even droog. Hebben we de Berlijnse dom bezichtigd, ja ik heb wat met kerken. Ik ben wel katholiek opgevoed maar doe er niet meer iets mee. Maar ik speel cornet in een Muziek vereniging St.Jan te Laren NH en dat is een katholieke vereniging dus heb je er nog wel mee te maken.Wij spelen namenlijk ook in de processie van St. Jan te Laren NH.










           We hebben heerlijk gewinkeld in een
            groot warenhuis Ka De We


                                             Een leuke hoedje toch ?


wat ik hier leuk vind, is eigenlijk de eenvoud van de linten ertusssen
Op de laatste avond gaan we naar de Blue Man Group.
Dat was een hele mooie show.




 

Maar de nacht daarna krijgt dick heftige buikgriep.
Dus de volgende dag snel naar huis, en ja dan is het die dag droog zul je net zien.  Na een kleine week gaat het weer met hem. We houden van afwisseling.
En ja dan slaat toch ook bij mij de buikgriep toe.
maar na enkele dagen in mijn bed, wil ik dit toch wel
even kwijt. En ga nu van onze laatste fijne vakantiedagen genieten hoor. Want jawel de zon schijnt.

Geen opmerkingen: