Kerst bericht deel 2

   Kerstboom & Kersttakken
 
Als je op mijn blog naar kerstmuziek wilt luisteren dan heb ik twee prachtige gouwe ouwe songs van de Beatles van
You Tube voor jullie gedownload. Een reactie kun je in de vorm van een berichtje achterlaten. Dat stel ik zeer op prijs.

Eerst laat ik jullie mijn nieuwe aanwinsten zien waarmee ik weer een hele andere sfeer zal proberen neer te zetten als andere jaren. Ik ben van het schilderij van de Dikke Dames uitgegaan.
Daarin zitten de kleuren rood-roze-grijs en aqua blauw in.
Voor mijn accessoires zoals kussens en kaarsen, heb ik deze kleuren ook gebruikt.


Niet te vergeten de cupcakes en de familie uil, ook deze accessoires zijn in alle soorten en maten helemaal in.

                

  Maar ook de nostalgische kerst heb ik een plekje gegeven.



   

En voor de mensen die denken is dat alles, nee hoor, dit is alleen maar de uitbreiding aan accessoires voor 2012. Ik heb alles in mooie doorzichtige boxen van Ikea, dat is wel zo handig als je zo'n grote verzameling kerstspullen hebt.




            Alles gesorteerd op kleur





 
Kleine tip, gooi je glazen potjes niet weg. Maar maak ze schoon, en schilder ze met witte verf of latex en als je van ijzerdraad een hengsel aan de bovenkant doet kun je ze ook nog ophangen.
 
 
 
 
 
 
 
Wat op het ogenblik ook helemaal trendy is; het versieren van takken. Ik heb ze uit het bos gehaald, tegelijk met een frisse neus.
 
 
 
 
 
   
 
 
wordt vervolgd

1 opmerking:

Anoniem zei

ho,ho,ho,Merry X Mas and a Happy New Year to you all,