kerst inspiratie

X-MAS In Huis

Het zou verboden moeten worden, dat ik nog in winkels kom waar kerstartikelen en kerstdecoraties te koop zijn. Het is allemaal zo mooi en verlijdelijk. Overal waar ik kom is wel iets naar mijn gading.


           



 
 
 
Ja hoor dit zijn inderdaad jullie raden
het al, nieuwe aanwinsten
 
 
 



Op het keukenraam zijn de huisjes geschilderd met witte latexverf evenals de rendieren op de keukenkast en de voordeur. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van een sjabloon. Om van buitenaf de tekst te lezen heb je wel een spiegeltje nodig.
 
 
  
 
 DE HAL
 
Dit haltafeltje heb ik  laatst op de markt in
 Lille gekocht, ik ben er erg blij mee.












 De keukenkast
 
 
 
 
 
Zoals jullie kunnen zien heb ik van deze inmiddels overbekende kast de bovenhelft gescheiden van de onderkant. Onder het bovenstuk een nieuw grenen blad en chrome poten geschroefd en deze doet nu dienst als keukenkast. De onderkant van de kast staat als dressoir in de kamer. De witte kast die in de keuken stond is voorlopig naar mijn werkkamer verhuisd. Zo veranderd langzamerhand kamer voor kamer. Een metamorfose met nog steeds dezelfde meubelen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

Rozen van papier zei

Mooie kerstdecoraties heb je! Ook het halletje vind ik erg mooi! Wens je ook Fijne Kerstdagen en alle goeds in 2013! Fijen dagen met je kleindochtertje, leuk hè?

Groeten Janny