LIBELLE WILD WEST THUIS BEST



           
             WILD WEST THUIS BEST

     
               HALLO allemaal ik ben weer een dag met het
          Libelle team op pad geweest

  Wat een prachtige romantische plek voor een fotoshoot.
  Op 15 November was het weer zover, om met een leuk team
  van  Marit Saladini de styliste van Libelle.
  Stagiaire Fabienne Lindebergh, productie assistente
  Lisselotte Flu en fotograaf Bart Brussee op pad te gaan.
  We waren om zo te zeggen in het wilde westen en 
  voelden ons daar opperbest thuis in de natuur.  Yeha




 
 

                                      
 
          
                Mooi behang van Thibaut gebruikt
      om 2 dozen in te pakken.





                             DE VERANDA WINTERKLAAR?
 
      
 



                            MARIT en FABIENNE in ACTIE


                              SALOON ZITJE VOOR TWEE
    

                               

Voor de creatieve cowgirls, leuk zelfmaak-idee: maak een dromen-vanger nieuwe stijl. Alles wat je nodig hebt, is een paar houten borduurringen, wat mooie veren, kralen, touw en een schaartje.
  





          OM IN DE STIJL TE BLIJVEN



 
GEVANGEN! EEN NARE DROOM
 


             OOK DIE COWBOYLAARZEN MOETEN UIT!


             Lieve allemaal, het was weer een te gek leuke
          gezellige dag.
  1.                               Marit  Bedankt!

2 opmerkingen:

Passione Helena zei

Hallo Ingrid,

Allereerst wil ik je bedanken voor je bezoekje aan mijn blog en je lieve reactie. Gezellig dat je me komt volgen..van harte welkom!
Ik kende je nog helemaal niet, leuk om nog steeds nieuwe blogs te ontdekken na 3 jaar.

Wat een leuk uitstapje...heb je gehad.Lijkt me echt geweldig om te ervaren. Werk je in, of samen met het team van Libelle? Zag namelijk dat je gecertificeerd bent tot Interieur Styliste. Leuke job!

Verder hoop ik dat je vandaag ook erg genoten hebt met het orkest. Wat heerlijk dat je daar na zoveel jaren nog steeds zo van geniet. Twee hele verschillende passies, waar je zoveel voldoening uit kan halen, dat is toch genieten!

Ik ga me even aanmelden zodat ik jou ook kan volgen.

Ik wens je een fijne avond en nieuwe week!

Lieve groetjes, Helena

Door Jolanda zei

Hallo Ingrid,
Welkom op mijn blog, leuk! En jouw blog ga ik zeker ook volgen, ik ben benieuwd waar je mij mee gaar verrassen. De bovenstaande sfeerbeelden zijn al geweldig!

Fijn weekend en groet, Jolanda