KRINGLOOP WINKEL VONDSTEN




Hallo Allemaal, bedankt voor al jullie lieve woorden. Het betekent veel voor mij, al die berichtjes n.a.v.
mijn vorige blog. Ja wij missen haar heel erg.

 

Begin deze week in de kringloopwinkel geweest.
De verrassing van wat kom je tegen...........,is altijd toch weer een beetje spannend.



             
          Dit zijn de vondsten van deze keer.



Wat een kleurrijke glazen he, voor maar 10 euro cent
per stuk. Leuk voor de zomer, jaaaaaaaaaaaaaa die nog
even op zich wachten laat.
Maar die gaat weer komen hoor (echt), en dan gaan we lekker buiten eten met die vrolijk gekleurde glazen gevuld met duitse sekt. De drank die deze zomer de rage gaat worden.   Ik zie het al helemaal voor me.




Voor het toetje heb ik een glazen  pudding vorm. Ik heb hem al uitgeprobeerd, hhhhmmmmmmmmmmmmmm lekker.




            Voor bij de koffie, een suiker- en melkkannetje.




 
 
In de servieskast
 
 
 





        JJJJJJaaaaaaaaaaaaaaa het rendier van kerst zit er
   nog op, ik vind dat nog steeds leuk en mag van
   mij blijven.


 
Zo kun je de glazen ook nog even gebruiken.
 
 
 
 








Mijn volgende bericht gaat over mijn nieuwe kussens, gemaakt door Jolanda. Ze zijn erg mooi geworden.

http://www.doorjolanda.nl/c-296679/kussenhoezen/


Tot slot van deze episode wil ik jullie allemaal
hele fijne paasdagen wensen.
Lieve Groet Ingrid


 

6 opmerkingen:

Ús hûs ús thús zei

Leuke aankopen heb je gedaan! De puddingvorm is ook erg mooi. En zo te zien heb je er een heerlijk toetje mee gemaakt.
Ik wens jou ook fijne paasdagen.
Groetjes van Aleta

Anneke zei

Wat een leuke vondsten heb je uit de kringloop. Dat zal een gezelligheid worden buiten met die vrolijke glazen. Die kippetjes heb je ook leuk gedaan hoor. Ik wens je hele fijne dagen met je gezin. Liefs Anneke

het moonhuis zei

Leuk he, ik kom ook zo graag in de kringloop, was er vanmiddag nog even, maar zag deze keer niks wat mijn hart sneller deed kloppen. Volgende keer beter. Woensdag ga ik weer even kijken, dus wie weet...
Een fijn paasweekend!!!

Liefs Monica

Ans van Ispelen zei

Dat zijn nog eens kleurige vondsten.
Trouwens,het suiker en melkkannetje is ook erg mooi.

Ook voor jou hele fijne Paasdagen
Groetjes Ans

Anoniem zei

Het is altijd weer verbazend wat je in de kringloop aantreft. Ik mag er ook graag een kijkje nemen. Het roomstelletje staat erg mooi in de kast.
Ik wens je een mooi weekend!

Lieve groet,
Gerry

Krek wak wou zei

Goeie vondsten heb je gedaan, Ingrid! Leuke vrolijke glazen en die puddingvorm...super mooi!
Fijne Paasdagen!
X Nicole