Libelle Zomerweek Workshop

Het was weer een Feestje, tra la la la la


Samen met Marit de workshop Masking Tape gedaan.
Op zaterdag 18 mei was het een gezellige dag met allemaal lezeressen van Libelle.


     Een hele boel Goody Bags vullen






Wat je allemaal met Masking Tape kunt   versieren.........................................
Het was s'morgens een gekkenhuis, onze stand stond naast de tent voor inschrijving van de workshops. Ze kwamen zelfs hard rennend de hoek om, om zich als eerste in te schrijven. Tja hhmmm  ppfffff.............


Het was  echt super leuk om te zien, hoe de vrouwen  creatief waren met de Masking Tape. Sommigen gebruikten het zelfs op de nagels. Daar heb ik helaas geen foto van.

 
    Dit is een foto van aan het eind van de dag en
  ja ja ja ha daar nemen we samen nog een neut
                    op de afloop van een geslaagde dag.




Daarna nog even de heupen losgedraaid in de tent, met alle meiden van de Libelle.








En op zondag, lekker met mijn eigen stoere meisjes nog even als bezoeker op de Libelle Zomerweek geweest.
Het was wel de beste dag van de week.






Nu zondag is proberen mijn LIBELLE"ste te gaan lezen, ik loop echt achter.
Fijn weekend allemaal, lieve groet Ingrid

15 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er allemaal heel gezellig uit.
Leuk wat je allemaal met masking tape kunt doen.

Fijn Weekend,
Inge, my choice

Anoniem zei

Wat een mooie happening!
Leuk dat je ook nog even met je dochters vrij ging kijken.

Lieve groet,
Gerry

het moonhuis zei

Wat ontzettend leuk om te zien, volgens mij is het, ondanks het tegenvallende weer, een hele geslaagde Libelle Zomerweek geweest!!

Liefs Monica

Ús hûs ús thús zei

Zo te zien heb je heerlijke dagen gehad! Ik ben samen met een vriendin op donderdag naar Libelle zomerweek geweest. Helaas heeft het bij ons de hele dag geregend. Het was dus minder succesvol dan andere jaren. Maar dat lag absoluut niet aan Libelle.
Groetjes van Aleta

Home and Lifestyle zei

Leuk dat je zo genoten hebt van de Libelle Zomerweek en dat er zoveel lezeressen enthousiast waren over de tape...dat werkt vast aanstekelijk. Zondag was inderdaad de beste dag voor een bezoek, wij waren vorige vrijdag op de pinksterfair maar brrr...wat was het toen koud!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Erg leuke reportage van de Libelle Zomerweek.
Mooie foto's ook.
En nu weet ik ook meteen wat Masking Tape is.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Anneke zei

Wat een gezelligheid zie ik op de foto's. Elk jaar neem ik me voor er naar toe te gaan maar ik geloof dat ik volgend jaar toch echt ga. Op je foto's zie ik geen regen?
Wat een geluk.
Ik wil je nog bedanken voor je lieve berichtje op mijn blog.
Een fijn weekend, lieve groet Anneke

What's in a day zei

Wat leuk dat er zoveel bezoekers enthousiast waren voor de masking tape...het is ook super leuk om te gebruiken.
Lekke rop de ban k met een stapel naast je kom jij de zondag wel door.

Lieve groet,
Eefie

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Wat een leuke gezellige foto's de sfeer spat er vanaf!
Ik ben ook gek op masking tape...leuk spul!
Liefs Arja

elv's zei

Wat ziet het er gezellig uit zeg en wat leuk die mt workshop... heel uitnodigend om een volgende keer ook te gaan :-) fijne zondag!

All Seasons zei

Dank je voor je bezoek aan mijn blog.
Natuurlijk mag je wel wat van mijn muziek over nemen. Een aantal van die nummers brengen mij een speciale emotie, dus ik vind het zelf heerlijk om na te luisteren. Iedere keer weer wordt er iets bij gezet. Muziek die bij mij echt raakt en bij mij past..

Maak er een mooie zondag van, hier regent het inmiddels weer..
Lieve groet,
Patricia

Pedro Diaz zei

Hi Ingrid

the truth is a discovery the washi tape them can do many jobs.

Peter

SOBERenSTIJL zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog, ik ga jou ook volgen.
Fijne avond, Liefs Dorine

Josephine zei

Wat een heerlijke happening Ingrid,
en dat Masking Tape is echt heel leuk
om van alles en nog wat op te leuken.

Het was een geslaagde dag dat zie je zo, heel erg leuk.

Geniet van een fijne week,

Lieve groet,
Josephine

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

dat je genoten heb is duidelijk te zien en wat een leuke dingen kan je doen met dat tape...ik zou zeggen ga lekker aan het lezen en nog bedankt voor de tip ...fijne week lieve groet roos....