Make-Over



      Een snelle make-over voor je woonkamer.






De vloer

Als je aan een make-over voor het huis denkt, denk dan eens aan een PVC vloer.
Een PVC vloer leggen is een eenvoudige doe-het-zelf klus.
Verder is het belangrijk dat de ondergrond aan de juiste vereisten voldoet. Uiteraard kun je de tijd nemen voor het opnieuw inrichten van je huis, maar het kan ook in een paar uur gedaan worden. Zeker wanneer de verf nog goed op de muur zit kun je met een paar handige tips, je woonkamer in een dagje een compleet nieuwe look geven.
Wanneer er tapijt of laminaat op de vloer ligt heb je het erin een handomdraai zo uitgehaald. Huur een boenmachine en een waterstofzuiger en binnen een uur is de vloer brandschoon! Met Stick of Fix laminaat is een nieuwe vloer leggen zo gedaan. Je hebt alleen een scherp mes nodig en een meetlat en je kunt aan de slag. Zelfs iemand met twee linker handen heeft binnen een uur de woonkamer voorzien van PVC laminaatvloer. 








Modern of klassiek of welke stijl  je hebt dat maakt niet uit.
Er is voor elke stijl wel een vloer.









 Ook voor de badkamer




    Voor op zolder





Op de website van  http://www.handyfloor.nl/vloeren-1.html
kun je veel vloeren bekijken in de foto studio.

http://www.handyfloor.nl/vloeren-1/specials-washed3d.html

En wat ook een voordeel is dat je stalen kunt bestellen.





Voordelen van pvc vloeren;

Vloerverwarming? Geen probleem, uw nieuwe PVC vloer is slijtvast.

Liever laten leggen?

Het kan natuurlijk zo zijn dat u uw vloer liever laat leggen door professionals. Dat is geen probleem. Handyfloor biedt dan haar professionele legservice aan.

Zelf heb ik ook een PVC vloer, en ik ben daar uiterst tevreden over. Het is warm, en zo handig met dieren en kleine kinderen.
De vloer die ik heb is gelegd, want de vloer moest worden geëgaliseerd. Zie mijn bericht: de nieuwe vloer.

http://isinterieurstyling.blogspot.nl/2012/09/de-nieuwe-vloer.html

De muren


Ook al hoeft de muur misschien niet geverfd te worden, toch is het leuk om er een nieuwe look aan te geven. Hier hoeft geen druppeltje verf aan te pas te komen! Met muurstickers heb je namelijk in een handomdraai een nieuwe look aan je muur gegeven. Muurstickers zijn er in allerlei maten en kleuren. Kies een kleur en vorm die goed bij de rest van het interieur past, maak de muur schoon en plakken maar.    Voorbeelden:








                                             
                                                  Kinderkamer



Kasten


Er zijn veel verschillende manieren waarop je kasten een nieuwe uitstraling kunt geven. Met PVC laminaat kun je een kast goed beplakken. Dit is PVC materiaal dat in de vorm van laminaat is gegoten, alleen is het maar 2 mm dik. Het ziet eruit als hout, maar het is eigenlijk een soort plastic. Het Stick laminaat van Handyfloor is al voorzien van een plak laag , wat het opknappen van een kast nog makkelijker maakt!


Bron Pinterest (Laminaat op een muur) http://media-cache-ec4.pinimg.com/550x/5b/ac/11/5bac114fe71cfabb80e3a4b85b4041ea.jpg





    

Een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers.
En voor iedereen, bedankt voor al jullie leuke reacties. Dat ik ook wel eens een dieren post maak, en dat jullie dat juist wel leuk vind en.Daar word ik wel blij van.
Ik hoop dat iedereen lekker kan genieten van het mooie weer.



        fijne week, lieve groet Ingrid











7 opmerkingen:

Unknown zei

Dat idee van de kast vind ik super, nooit aan gedacht, maar zo kan het ook.
Je ziet dit laminaat ook steeds meer op de t.v. Handig dat de klus zo geklaard is.
Geniet van de zon vandaag!

Fijn Weekend,
Inge, my choice

Home and Lifestyle zei

Bedankt voor je tips, Ingrid. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik voor pvc zou willen gaan, het lijkt op zeil en ik ben juist zo blij dat we dat op onze slaapkamer niet meer hebben liggen ;-). Maar het heeft zeker ook zijn praktische kanten!

Ik wens je een fijn en zonnig weekend, het is hier nu al heerlijk in de tuin!

Lieve groet, Ingrid

Annelies zei

Super een pvc vloer! Wij hebben een half jaar geleden ook zelf een pvc vloer van handyfloor in de huiskamer gelegd. (vintage old oak) Het heeft een prachtige uitstraling en is enorm praktisch in onderhoud. Zou nooit meer iets anders willen!!
Groetjes, Annelies

Anoniem zei

Ik heb even gekeken, maar dit is weer iets nieuws. Vroeger hadden wij thuis een soort vinylvloer, dat heette ballatred en was onverwoestbaar. Zelf heb ik sinds een paar jaar laminaat, waar ik overigens heel gelukkig mee ben.
Wel leuk dat je aangeeft dat je soms met kleine dingen een groot verschil kunt maken.
Wens je nog een fijn weekend verder!

Lieve groet,
Gerry

Josephine zei

Hup allemaal aan de PVC vloeren, hihi

Het lijkt me heel erg handig en goed te reinigen dat wel. Wij hebben nu een houten voer en die is al behoorlijk kaal geworden. Maar toch.....of ik nu voor PVC zou gaan, ik denk het niet.

Eigenlijk wil ik altijd zoveel als mogelijk is natuurlijke materialen gebruiken. Naar mijn idee geeft dat toch meer uitstraling.

Maar het zijn zeker handig tips Ingrid om zeer snel iets geheel anders tot stand te brengen.

Geniet ban een fijne week...

Lieve groet,
Josephine

Jeroen Janssen zei

Allemaal goede argumenten voor het (laten) aanleggen van een pvc vloer!

Richelle zei

Helaas past bij ons nieuwe vloer niet meer in het budget. Maar wij hebben gekozen om een nieuw eetkamer set, salontafel en een nieuwe bank te nemen. Dat geeft ook al gelijk een heel ander zicht, vooral omdat we daarvoor maar heel klein salontafeltje hadden. Nu hebben wij een prachtige grote salontafel die ik weer leuk aangekleed heb met accessoires.