afscheid van de zomer



           Dag Zomer



Ik hoop dat jullie allemaal een goede vakantie hebben gehad.





Vandaag 4 september is de zomer  helaas echt voorbij.
Wij kunnen nog wel mooie dagen krijgen zeker in oktober.
Maar de kaarsjes kunnen dan wel weer eerder aan.




         Ik laat de tuin nog even in zijn zomertooi zien.

















































         

          Tot slot onze oogst van deze zomer, echt heerlijk
        
                    je proeft het wel hoor.









  En vandaag de winterviolen weer verwelkomt.








 
 
 
 





     Ik wens jullie weer een fijne week, lieve groet Ingrid

Tot slot deze foto van Maestro is gemaakt door Derk Kraai, mooi hé.


 
 
I LOVE MAESTRO
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

Willy zei

Mooie foto's! En deze week nog lekker genieten van het mooie weer!

It's me zei

Prachtig je tuin......ach wat een lieverd is Maestro ....leuk hoor liefs fijne week Ria x

Home and Lifestyle zei

Ik zwaai de zomer nog niet uit hoor...van mij mag ie nog best een tijd blijven, al zie je zeker in de tuin wel dat de herfst nadert.

Wat een mooie foto van Maestro, echt een plaatje!

Jij ook een fijne week gewenst! Liefs, Ingrid