LIBELLE ROMANTICA ITALIÉ

nr.16
 
ELKE WEEK EEN FEESTJE!


We zijn deze keer, 15 februari op locatie in DE BILT. Het object is een voormalig gemeentehuis en postkantoor.

 












Op 28 maart was ik bij Libelle, op uitnodiging, op visite in het Sanoma gebouw op de Do.Mi.Bo., oftewel op de DOnderdag MIddag BOrrel. We werden welkom geheten door hoofdredacteur Franska Stuy en kregen lekkere koffie en thee met een paas versnapering.  Een presentatie over Libelle in het algemeen volgde.
Daarna gingen we naar boven naar de redactie waar ze nog druk aan het werk waren. We mochten allemaal vragen stellen aan de redactie medewerkers.
Het leuke is dat ze op de redactie toevallig net Libelle nr.16 op de plank hadden hangen, waaraan ik heb mogen meewerken.
Daarna gezellig borrelen met lekkere hapjes. Het was een gezellige en geslaagde middag.

                         De Plank
 
 
Ja hoor, daar is het brein achter al die sfeervolle presentaties, styliste Marit Saladini.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
HHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMMM Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrre
HAPJES
 

 
 
 
 
 
              Brocante Wonen OP Z'N Italiaans AMORE

Tover het huis om in de sfeer van zo'n leuk knus Italiaans Hotelletje, met
een vleugje romantiek in keuken, woonkamer en natuurlijk de slaapkamer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eigen foto



Romantisch Badderen
 
De slaapkamer was dit keer mijn project, met o.a.de lakens strijken en bed opmaken. Na de fotoshoot alles weer netjes opvouwen en in de juiste verpakking terugdoen. Nog even de gordijnen verwisselen en Marit kan de afstyling doen.
 
 
Eigen foto
 
                   
 
                       De Laundryroom
 
En na al die (hotel)gasten moet er ook weer gewassen worden. Hang die mooie kanten tafellopers en linnen tafelkleden aan dit mooie nostalgische droogrek. Dit heb ik voor de fotoshoot samen met stagiaire Fabienne gedaan, die deze dag voor het laatst was.
 
 
 
 
 
Eigen foto
Het was me het dagje wel weer,pppppppfffffffffffff
Gaat het weer een beetje mevrouw Drôge ?. ha ha ha
 
 
Lieve Marit, bedankt dat ik weer met je mee mocht.
 

9 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Het is aan de foto's te zien,hoe heerlijk je dag is geweest.
En de styling van op de foto's,dat is werkelijk prachtig.
Leuk dat je hier aan meegewerkt hebt.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf dat je hier bij mocht zijn. Dat zou ik bij een woonblad ook geweldig vinden, zien hoe het er achter de schermen aan toe gaat en hoe uiteindelijk een blad tot stand komt. Leuk ook dat jij een bijdrage mocht leveren!

Fijn weekend!! Lieve groet, Ingrid

What's in a day zei

Dat is me het dagje wel, kan me voorstellen dat het nu genieten en uitrusten is.
Wat een mooi beelden zeg!

Lieve groetjes Eefie

Als je op de link naar mijn blog klikt, hij werkt niet meer.
Misschien zou de volgende link willen toevoegen in je leeslijst?
http://whats-inaday.blogspot.nl
Dan kun je me weer vinden:)

Ús hûs ús thús zei

Wat leuk dat je naar de DoMiBo bent geweest! Ik heb hier al meerdere keren over gelezen in de Libelle. Ben een trouw lid van de Libelle! Ik had de nieuwe Libelle net naast me liggen. Meteen de mooie reportage even bekeken! Volgens mij heb je een heerlijke dag gehad.
Groetjes van Aleta

Josephine zei

Dat is een SUPER dagje geweest Ingrid, druk dat wel maar het geeft ook heel veel voldoening dat kan niet anders.

Een heerlijk sfeertje de slaapkamer en een erg mooi gehaakt sprei.

Erg leuk hoor Ingrid dit soort mooie opdrachten, en zo samen daar aan werken lijkt me een feestje.

Geniet van een heerlijk zonnig en warm weekend,

Lieve groetjes,
Josephine

Marjonel M zei

Wat leuk zeg mooi dat je hier aan mee mocht werken.

Fijn weekend!
Liefs, Marjonel

Liefde voor kransen ♡ zei

Erg leuk dat je daar aan mee mocht werken! Wat ziet het er mooi uit allemaal! En ook leuk om naar die Do.Mi.Bo te mogen gaan, ziet er heerlijk uit al die hapjes! Fijn weekend Liefs Lindy

het moonhuis zei

Hartstikke leuk dat je ons achter de schermen hebt mee laten kijken, echt leuk om te zien en die donderdagmiddag borrel lijkt me hartstikke gezellig!!

Liefs Monica

Le Style zei

Super gezellig zien je foto's van de borrel eruit. Leuk je enthousiasme te lezen. De styling ziet er super uit, leuk dat je hieraan mee mocht werken!

Geniet van het weekend!!

Liefs,
Yet