SLAAPKAMER GELUK

Bij slaapkamergeluk denk je misschien meteen aan deze plantjes, is ook leuk maar deze keer is het iets anders.



Ik heb 2 prachtige sierkussens voor op bed besteld bij een collega blogger, Jolanda, ze zijn erg mooi geworden, mijn slaapkamergeluk. Ik zal de link erbij doen van haar website: http://www.doorjolanda.nl/

Ze maakt ook hele leuke damestassen,en baby accessoires.
Eigenlijk teveel om op te noemen, dus kijk maar even op haar side. Dan pakt ze het ook nog zo leuk in, op zich al een kunstwerkje.




 
 
 
 
 
 
. Tussen de belastingbrieven is deze kleur blauw een verademing en moet de fiscus maar even wachten. Eerst mijn pakketje openmaken
*****
En ta te ra ta te ra ta daar zijn ze dan, leuk hé
 
 
 
Voor op onze slaapkamer, die ik eigenlijk niet op mijn
blog zou laten zien. Dat heb ik afgesproken met Dick.
 
Maar ik ligt toch een klein tipje van de sluier op. Ha ha
En hij is inmiddels ook fan van mijn blog hoor.
Dus bij deze lieve schat, ik beloof je dat ik in ieder geval mijn pin code prive hou. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jullie weten misschien nog dat ik de romantische kerstverlichting op mijn slaapkamer heb gezet.
 
 
Hartelijk bedankt allemaal voor jullie lieve reacties,
n.a.v. mijn vorige blogbericht.
Dat heeft Dick en mij goed gedaan.
 
 Welkom aan mijn nieuwe volgers.
Volgende week schrijf ik weer een bericht over Libelle.
Dan komt nr. 16 uit, waar ik aan heb mee gewerkt.
FIJN WEEKEND ALLEMAAL
Lieve groet Ingrid
\

11 opmerkingen:

What's in a day zei

Je slaapkamer ziet er in ieder geval heel mooi uit hoor, dat kussen past er helemaal bij!!
Wat zien die plantjes er mooi uit, heerlijk lentegroen.

Fijn weekend en lieve groet,
Eefie

Ús hûs ús thús zei

Wat een prachtige kussens! Ze staan erg mooi in je slaapkamer. Ik ga meteen even een kijkje nemen bij Jolanda.
Groetjes van Aleta

Josephine zei

Hoi Ingrid,

Ze zijn echt fantastisch geworden
je kussens, en heel mooi totaalplaatje de sfeer in jullie slaapkamer.

Dit kun zeker "SLAAPKAMERGELUK"
noemen.

Fijn weekend wens ik je,

Lieve groet,
Josephine

het moonhuis zei

Dick is wel makkelijk over te halen haha, nu dus toch de slaapkamer op je blog. Nou, die mag gezien worden hoor. De kussens passen heel goed bij de rest. Ik ben benieuwd naar Libelle nr.16.
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Ans van Ispelen zei

Prachtige slaapkamer,zeg.
Die mag gezien worden.
De kussens passen er perfect bij.

Ik wens je een fijn weekend
Groetjes Ans

Door Jolanda zei

Hallo Ingrid,

Wat een prachtig blog heb je gemaakt over je slaapkamer geluk.
Heel fijn dat ik daar een kleine bijdrage voor heb mogen maken.
Het tipje van jullie slaapkmer ziet er prachtig uit!

Nogmaals hartelijk dank ook voor alle lieve woorden hier :)

Fijn weekend en lieve groet, Jolanda

Lisanne van de Klift zei

Leuk bericht!!! Ga gelijk nog eens verder neuzen op je blog!

Liefs Lisanne
lisannevandeklift.blogspot.com

Door Jolanda zei

Hallo Ingrid.

Wat een mooi resultaat!
Zo leuk dat ik een klein beetje heb mee mogen werken aan jullie slaapkamergeluk :)
Dank voor de lieve woorden!

Groet, Jolanda

IS Interieur Styling zei

Hoi Jolanda, je ziet dat ik ook leuke reacties heb gekregen, van mijn volgers. De kussens zijn ook echt zo mooi gemaakt.Dus ja, je hebt inderdaad meegewerkt aan ons slaapkamer geluk.
lieve groet Ingrid

Home and Lifestyle zei

Hallo Ingrid,

Wat heb je een lieve reactie op mijn blog achtergelaten, je bent van harte welkom uiteraard om mijn blog te gaan volgen. Mooie kussens heb je gekocht, ik vind sierkussens op bed het toch altijd af maken, al vind mijn man het geloof ik niet altijd even handig.

Een fijne dag verder! Lieve groet, Ingrid

Krek wak wou zei

De slaapkamer ziet er schitterend uit, Jolanda! Echt slaapkamergeluk!
X Nicole